Ekonomi

Otokoç, Metazone alanında erişilebilir ve sürdürülebilir bir deneyim merkezini hayata geçirdi.

Türkiye’nin lider mobilite şirketi Otokoç Otomotiv, Metaverse’te oluşturduğu Otokoç Metazone alanında erişilebilir ve sürdürülebilir bir deneyim merkezini hayata geçirdi.

Otokoç Otomotiv, sürdürülebilir Web 3.0 stratejisi ve vizyonu ile bu yeni dünyada pek çok ilki bünyesinde barındıran Otokoç Metazone projesini Decentraland -111,10 koordinatlarında lanse etti. Decentraland’ın 7 parsel kullanımıyla Türkiye’nin en geniş alana sahip olması dikkat çekiyor. Otokoç Otomotiv, Web 3.0 iletişimini sürdüreceği, alana özel kampanyalar düzenleyeceği, şirket içi etkinlikler düzenleyeceği, farklı markalarla iş birliği yapacağı, sanat ve iş dünyasıyla bütünleşeceği Otokoç Metazone’u oluşturdu. Bu deneyim merkezinin yer aldığı alanın tamamında 7 parselden oluşan 4 parselde ana bina, 2 parselde iki farklı silindirik bina ve 1 parselde reklam panolu otopark alanı bulunmaktadır.

OTOKOÇ METAZON

Otokoç Metazone’da ana yapıyı oluşturan her katta farklı bir tema ziyaretçilerini karşılıyor. Zemin katta, şirketin 9 ülkedeki operasyonlarına ayrılmış, tüm Otokoç Otomotiv markalarını 9 dilde “Merhaba” ile karşılayan Otokoç World Zone bulunmaktadır. Birinci katta sadece 2. el araç satışına yönelik Metaverse’e özel kampanyaların yapılacağı Otokoç Showroom Bölgesi ve marka işbirlikleri, sponsorluklar ve sosyal sorumluluk projelerinin yer aldığı Otokoç Ortak Yaratma Bölgesi, ikinci katta. Otokoç Metazone’un teras katında ise sosyal etkileşim ve deneyim için tasarlanmış Otokoç Sosyal Alan yer alıyor. İkinci binada Otokoç Agile Zone, üçüncü binada ise Otokoç Arka Zone yer almaktadır. Son parselde ise dijital billboard ve Otokoç Metapark otopark alanı ziyaretçilerini karşılıyor.

Web 3.0 Vizyonumuz ve uzun soluklu çalışmalarımızın ürünü

Açıklamada konuya ilişkin görüşlerine yer verilen Otokoç Otomotiv Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak, “Günümüz dünyasında tecrübenin kelimelerin ötesine geçtiği bir noktadayız, her yönüyle farklı bir tecrübe. Hayat, hatta oyunlaştırma konusu. Markalarımızla gerçekten sürdürülebilir deneyime paralel gelişmelerde uzun soluklu, öncüyüz. “Nasıl bütünleşiriz ideolojisiyle baktık ve nihayetinde bu işe imza attık. dünyada pek çok alanda karşılığı olmayan ve Web 3.0 vizyonumuzun bir eseridir. Metaverse içinde olmanın ve NFT üretmenin ötesinde, gerçek topluluklar ve her anlamda faydalar ekseninde çalışmalarımızın başında olmaktan mutluluk duyuyoruz.”

Cumhuriyetimizin 100. yılında ve Otokoç Otomotiv’in 95. yılında Metaverse

Kaynak şöyle devam ediyor: “Otokoç Otomotiv olarak Web 3.0’daki gelişmeleri yakından takip ediyoruz ve oluşturduğumuz Otokoç Metazone deneyim merkezi ile öncü olmanın ve geleceği belirlemenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bilgi, avantaj, eğlence, sosyal etkileşim, sanat, çevik çalışma, park, reklam alanı.Amacımız ziyaretçilerin fiziksel dünyamızın dışında tekrar gelip eğlenebilecekleri ve kendileri hakkında konuşabilecekleri bir yer yaratmaktı.Otokoç Metazone’un buna hizmet edeceğine canı gönülden inanıyoruz. Web 3.0 ile ilgili çalışmalarımız ve yatırımlarımız bundan sonra da devam edecektir.Otokoç Metazone’un kapsamlı içeriği sayesinde hem Cumhuriyetimizin 100. Yıldönümü hem de Otokoç Otomotiv’in 95. Yıldönümü zaman diliminde hayata geçirilmiştir. ayrı bir mutluluk.Buna özel NFT çalışmaları da yapıldı.Yapmayı planlıyoruz.” dedim.

Otokoç Otomotiv, 2022 yılında NFT, Metaverse ve DAO (Decentralized Autonomous Organisation) üzerinde projeler üretmek üzere Web 3.0 yolculuğuna başlamıştır. FenerbahçeAvis’in Fenerbahçe sponsorluğuna gönderme yapan kulüp, formasıyla yeni dönemi kutladı.

Sanatsal ve sosyal işbirlikleri

Otokoç Otomotiv, marka işbirlikleri ile yaratılacak sinerji ile Web 3.0 dünyasının dinamiklerini birlikte keşfetmeyi hedeflemektedir. Otokoç Arka Zone’da gerçekleşecek ve yakında duyurulacak sanatsal işbirlikleri ile Otokoç Metazone’un Otokoç Social Zone’daki teras katı sosyal etkileşim ve eğlence odaklı tasarlanmış ve Divan Pub olarak tasarlanmıştır. Otokoç Metazone’a gelen kullanıcılar, Divan Pub’da keyifli vakit geçirerek birbirleriyle etkileşime geçebilecekler.

Otokoç Çevik Bölge

Otokoç Otomotiv çalışanları, Otokoç Otomotiv’in Çevik çalışma prensibi ile hazırlanan Otokoç Agile Zone’daki Metaverse’de çevik çalışmayı deneyimleyebilecek.

Otokoç Arka Bölge

Otokoç Arka Zone’da işbirliği yaptığımız markalar kendi çalışmalarını sergileyebilecek ve NFT koleksiyonlarını sergileyebilecek.

Web 3.0 Billboard ve Metapark

Otokoç Metazone ayrıca metaverse reklamlar için bir billboard ve park alanı içermektedir. Bu alanda markalar duyurularını Web 3.0 topluluklarına ulaştırabilecektir.

Müşterilerine en kaliteli hizmeti verebilmek için insanı odak noktasına alan ve her alanda kendini yenileyen Otokoç Otomotiv, bu yaklaşım doğrultusunda Web 3.0 atağı ile geleceğin dünyasına adım atıyor, kullanıcılara ve markalara çözümler sunuyor. çok katmanlı bir deneyim.

-iDeal Haber Merkezi-

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu